Thursday 16 April 2009

Събужда се лорд Джон през зимата, протяга се на терасата и вижда надпис с урина долу на снега:
"Лорд Джон е педал!"
Извиква камериера и му възлага разследването.
След един час камериерът докладва:
- Лорд Джон, урината е на коняра, а почеркът на жена ви.

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Двама луди решили да бягат от лудницата. Но трябвало да минат 100 огради. Избягали. Почнали да прескачат. На 50 първия питал:
- Ти, умори ли се?
- Не.
На 75 пак го попитал:
- Ти, умори ли се?
- Не.
На 99 предпоследната пак го попитал:
- Ти, умори ли се?
- Да.
- Тогава хайде да се върним. Утре ще продължим.

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

В България отново настъпила криза. Всичко поскъпва, хората обедняват. В час на класния учителката решила да пита децата как техните семейства ще се справят. Пръв вдигнал ръка Тошко.
Учителката:
- Кажи Тошко, моето момче как вашето семейство ще се справи?
Тошко:
- Ами татко реши да отвинти всички крушки и да остави само една, като се местим в друга стая, местим и крушката и така ще икономисваме ток.
Петърчо и той вдигнал ръка.
Учителката:
- Кажи Петърчо, вие как ще се справите?
Петърчо:
- Ами тати реши да затапи всички чешми и да остави само една, за миене за пиене, за всичко. Така ще икономисаме вода.
Учителката:
- Браво Петърчо. Иванчо, а ти защо мълчиш? Я, кажи вие как ще се справите? Иванчо:
- Ами ние госпожо, решихме да продадем мама.
Учителката:
- Е, как така бе Иванчо, ще продавате майка ти?! Защо?
Иванчо:
- Ами аз не суча, тати не е*е, за какво да я храним.

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Петка и Чапай бягат от белите, бягали, бягали и стигнали до една река. Чапай предложил да, я преплуват, но за по-лесно се съблекли голи и влезнали да плуват. Петка плувал отпред, а Чапай отзад. По едно време Петка се обръща и казва на Чапай:
- Абе, Чапай, като, че ли ми влезна риба в задника.
А, Чапай казал:
- Давай, давай не е риба!

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Срещат се двама приятели:
- Как си отдавна не сме се виждали?
- Бях на сафари в Африка.
- И?
- Скрил съм се зад едно дърво с двуцевката и чакам лъва да дойде по-близо. Идва той, натискам спусъка и засечка, дърпам и вторият - пак засечка.
- Ей, страшна работа!
- Абе, тъкмо да ме сграбчи и една черна ръка ме издърпа на дървото - горила.
- Ааа, отървал си се!
- Къде ти! Като ме хвана там и секс, секс ...
- Е, поне си останал жив.
- То това живот ли е? Тя там, аз тука! Ни пише, ни се обажда!

No comments:

Post a Comment